ميمه اي ها

غربت عوالم خودش را دارد. از دلتنگي معمولي شروع مي شود تا  هجوم خاطراتي كه سراسر دل را پر مي كند. اكنون به اين درد گرفتاريم. هر ازچندگاهي به خود سرمي زنيم و از موضع عافيت، افكاري رنگارنگ را از خود بر جا مي گذاريم. شروع کردم این نوشتار را در پرشين بلاگ در تابستان سال 83 و ادامه آن در همین جا.
علی وطن خواه
گرامي باد ياد شهیدان احمد و محمودنیکونام، مصطفی و هوشنگ شبان، اصغر، محمود، رضا،حمید، علیرضا ایراندوست، بیکی حسن، بیکیان،محمدرضازمانی،خادم ،اصغریان ،رامین شهیدی، جعفری،خوبان، حسین،مهدی و محمدرضا اسماعیلی، کاشي پز، بیژن ظهرابی، معینیان، پهلوان،مسافری، متقی، توکل، اسد،رمضانزاده، ابرام، شهیدان هاشمی و هاشمیان،سراجی، محمودی ، واحدی ، نادیان، دستبرد، بیگلری و زاهدی
در سومین روز ار دهه مبارک فجر دکتر احمدی نژاد با سفر به اصفهان   کلنگ پروژه قطار برقی تهران قم اصفهان را ُدر محل پلیس راه میمه به زمین می زنند. این پروژه ۴۱۰کیلومتر طول دارد و قسمت اول ان به طول ۱۷۰کیلومتر از تهران تا قم و براساس سرعت ۲۲۰ کیلومتر طراحی شده است .

قسمت دوم مسیر قم به اصفهان نیز که از میمه می گذرد ۲۴۰کیلومتر طول دارد که این قسمت برمبنای ۲۵۰کیلومتر سرعت طراحی شده است و زمان مسافرت تهران به اصفهان را از ۵/۷ به ۳ساعت کاهش می دهد. اعتبار این پروژه که از شهرهای میمه و دیلیجان می گذرد در سال ۸۵یازده میلیارد ریال بوده است و دریک برنامه ۵ساله به اتمام می رسد.

توضیحات کامل  را متعاقبا در نامه ارسالی استانداری که دوست عزیز آقای فخریان زحمت آن را کشیدند / بخوانید.

 

+  نوشته شده در  ۱۳۸۵/۱۱/۱۴ساعت   توسط علی وطن خواه   |